Unul dintre proiectele cu finanţare europeană care fac parte din programul INTERREG România – Bulgaria 2014 – 2020 priveşte realizarea unui produs turistic şi cultural integrat româno-bulgar, sub titulatura frontiera romană din regiunea de graniță România – Bulgaria.
Proiectul, lansat ieri de Camera de Comerţ, Industrie, Navigaţie şi Agricultură Constanţa, se adresează autorităților naționale, autorităților locale, tur-operatorilor, agențiilor de turism din regiune, unităților de cazare, organizațiilor non-profit din domeniu şi are ca ţintă turiști străini, turiști români și turişti bulgari din aria programului şi din afara ei.
Se urmăreşte realizarea unei strategii comune de dezvoltare și inovare, precum și a unei strategii de marketing și promovare a produsului care constă într-un traseu turistic istoric și cultural. Astfel, turiştii, în grup sau individual, vor fi atrași către situri istorice, muzee și colecții.
Prin intermediul expozițiilor de turism, conferințelor, televiziunii, website-urilor sau altor mjloace de comunicare, acest produs va fi promovat, obiectivul final fiind creșterea potențialului economic al comunităților.
Proiectul va fi implementat în zona de graniță româno – bulgară, pe o perioadă de doi ani, până în februarie 2018, liderul parteneriatului fiind Asociația Municipalităților Dunărene „Dunărea” din Ruse, republica Bulgaria.
Nici un comentariu