„Vinurile bune, de la cramele mici sunt acelea care «fac spectacolul» enologic şi gastronomic cel mai interesant. Anna Marie Rosenberg, Paul Fulea, Mark Dwoekin, Trantu Iota şi Crama Darie îşi vor dezvălui secretele, pasiunile şi poveştile în faţa iubitorilor de gusturi bune, prin intermediul vinurilor pe care le produc”, se menţionează pe vinul.ro. Este vorba despre o iniţiativă ce poartă semnătura revistei Vinul.ro şi care se desfăşoară sub motto-ul „Vinurile Dobrogei, altfel decât le ştiai”.

Promotii tablouri pecanvas.ro

Mai exact, revista Vinul.ro şi-a propus ca, alături de wineshop-ul Vinmag.ro, să promoveze, în această vară, viticultura de la malul mării. Cinci producători din zona Dobrogei – Crama Histria, Crama Trantu, Domeniul Clos des Colombes, WineRo şi Crama Darie –  şi-au dat mâna cu un retailer specializat, care livrează în toată ţara, şi cu singura revistă specializată de vin, pentru a promova, împreună, această zonă viticolă importantă: Dobrogea. Asta fiindcă vinurile Dobrogei merită din plin atenţia şi dăruirea unui consumator pretenţios.

Evenimentul de lansare a campaniei „Vinurile Dobrogei, altfel decât le ştiai” are loc astăzi, începând de la ora 19.00, pe terasa magazinului Vinmag de pe bulevardul Ion Mihalache nr. 92, bloc 44 A2 (Bucureşti) şi va include prezentarea cramelor participante, precum şi o degustare de vinuri de la cei cinci producători.

Mai multe detalii despre eveniment puteţi afla accesând vinul.ro.

 

Ideea campaniei i-a venit lui Cezar Ioan, editorul revistei Vinul.ro, încă din 2005. „Ideea datează din 2005 şi vine din dorinţa mea de a demara un proiect menit să promoveze valorile tradiţionale, valorile regionale, specifice unei zone, valori care, în plină epocă a globalizării, riscă să se dilueze, să se piardă. Comerţul la scară mare devaforizează micii producători, care nu au forţa financiară de a se impune”, a declarat Cezar Ioan.

Conform afirmaţiilor sale, campania „Vinurile Dobrogei, altfel decât le ştiai” se derulează timp de trei luni şi vizează îndeosebi pătrunderea pe piaţa din Bucureşti. „Priceperea de a face un vin bun, la un preţ pentru toate buzunarele, păstrând concomitent identitatea zonei în care a fost produs – asta au în comun cele cinci crame”, a declarat editorul revistei Vinul.ro.

Sursa foto: vinul.ro

(Citit de 386 ori, 1 afisari astazi)